Klantenservice

Heb je een vraag? Hieronder vind je hopelijk antwoord op je vraag.
Toch nog een vraag die hier niet tussen staat? Neem dan contact met ons op en we helpen je graag!

Bestellen & Bezorgen

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Wij kunnen je bestelling binnen 2 werkdagen leveren.

Je kunt bij het plaatsen van je bestelling een bezorgdag naar wens selecteren. Zo komen we altijd op de dag dat het voor jou het beste uitkomt.

Je krijgt een bevestiging van je bestelling en aparte mail met instructie hoe je de levertijd op de dag van levering kunt volgen.

Op de dag van levering is het mogelijk om vanaf een uur of 09:00 de verwachte levertijd in te zien. Dit gaat via de ETA-Monitor waarbij je als referentie je ordernummer in kunt voeren. Dit ordernummer staat in de mail die je van ons hebt gehad als bevestiging van je bestelling.

Uiteraard kan je via klantenservice@haardgoud.nl contact met ons opnemen indien je nog aanvullende vragen hebt.

Wordt mijn bestelling gratis bezorgd?

Alle prijzen op HaardGoud zijn inclusief verzending in Nederland (m.u.v. de Waddeneilanden).

Haal je bij ons op in Katwijk?

  • Dan krijg je € 30,- korting bij bestelling van 1 kuub of meer.

Beide opties zijn direct in het bestelproces aan te geven en de korting wordt meteen verrekend.

Kan ik mijn haardhout ophalen?

Jazeker. In Katwijk kan je het haardhout zelf ophalen. Als je zelf ophaalt krijg je ook nog € 30,- korting op je bestelling bij afname van 1 kuub of meer. In het bestelproces kan je deze optie aanvinken en de korting wordt meteen verrekend.

Vind je een kuub hout teveel? Of heb je geen grote auto? Of wil je een paar houtsoorten testen of proberen? Dan ben je natuurlijk van harte welkom. Wij verkopen het hout ook per zak namelijk als je komt ophalen of je kunt bijvoorbeeld maximaal een halve kuub los in je auto meenemen.

Graag even contact met ons opnemen via klantenservice@haardgoud.nl of het contactformulier om een afspraak in te plannen. Via Whatsapp mag natuurlijk ook: 06-51454936.

Wie bezorgt mijn bestelling?

Wij werken samen met Berser Shipping Holland BV uit Rotterdam. Berser heeft veel ervaring met bezorging van haardhout aan particulieren en levert uitstekende kwaliteit. Zij beschikken over een landelijk netwerk en kunnen voor jou de levering op de gewenste werkdag naar keuze leveren.

Middels allerlei formaten vrachtwagens kunnen wij leveren in elke woonwijk. Het haardhout wordt op een pallet geleverd en zal middels een pompwagen zo dicht mogelijk bij je huis en/of schuur worden gereden. Hou er rekening mee dat wij helaas niet over grindpaden kunnen rijden met de pompwagen.

Op de dag van levering is het mogelijk om vanaf een uur of 09:00 de verwachte levertijd in te zien. Dit gaat via de ETA-Monitor waarbij je als referentie je ordernummer in kunt voeren. Dit ordernummer staat in de mail die je van ons hebt gehad als bevestiging van je bestelling.

Kan ik kiezen op welke dag mijn bestelling bezorgd wordt?

Ja, dat kan. Bij het plaatsen van je bestelling vragen we je op welke dag je geleverd wilt krijgen. Wel zo handig!

Op de dag van levering is het mogelijk om vanaf een uur of 09:00 de verwachte levertijd in te zien. Dit gaat via de ETA-Monitor waarbij je als referentie je ordernummer in kunt voeren. Dit ordernummer staat in de mail die je van ons hebt gehad als bevestiging van je bestelling.

Bezorging op specifiek tijdsblok

Wilt u zeker zijn van een tijdsblok van 4 uur dan kost dat € 25,- extra. Dit kunt u doorgeven via onze klantenservice.

Wilt u een specifieker tijdsblok van 2 uur dan zijn de kosten € 40,- en wilt u bezorgen in een specifiek uur dan bedragen de kosten € 50,- extra bovenop uw bestelling. Wil u dit afnemen dan kunt u dit kenbaar maken via klantenservice@haardgoud.nl en zullen wij u hiervoor een aanvullende factuur sturen, die voldaan dient te worden voor tijdstip van levering.

Moet ik thuis zijn voor de bezorging?

Nee, dat is niet noodzakelijk. Wel handig uiteraard als je specifieke wensen hebt waar je de levering wilt hebben. Je kunt ons echter ook even mailen op klantenservice@haardgoud.nl om instructies door te geven of hang even een briefje op bij je aan de deur.

Wij doen ons best om je bestelling zo goed mogelijk af te leveren!

Is levering met kooiaap mogelijk?

Levering met een kooiaap is mogelijk. Met een kooiaap kunnen pallets met hout over grind of een onverhard pad gereden worden en op een goed bereikbare plek gezet worden.

Voor kooiaap leveringen rekenen wij een extra opslag. Afhankelijk van het aantal pallets wat u afneemt zal de prijs variëren. Neemt u contact op met onze klantenservice via klantenservice@haardgoud.nl voor de mogelijkheden. Graag uw gewenste hoeveelheid en adres meesturen zodat wij meteen een prijs om maat kunnen afgeven.

Betalen

Hoe kan ik betalen?

Betalen bij HaardGoud kan op de volgende manieren:

  • Direct bij bestelling via iDeal
  • Met creditcard. Wij ondersteunen American Express, Mastercard en Visa
  • Betaling achteraf. Hiervoor werken wij samen met het bedrijf Klarna, waarvan je na bestelling een betaalverzoek krijgt. Deze dien je dan binnen 14 dagen te voldoen.
  • Via PayPal
  • Via Apple Pay
  • Overboeking naar NL35 RABO 0328 9908 33 tnv HaardGoud BV onder vermelding van je factuurnummer
  • Bij afhalen in Katwijk (zie ook onze contact pagina voor locatie)

Indien je kiest voor overboeking dan zullen wij de bestelling in behandeling nemen zodra de betaling is ontvangen.

Retourneren

Mag ik mijn bestelling terugsturen?

Jazeker. Je kunt binnen 14 dagen zonder opgaaf van reden je bestelling terugsturen. Na fysiek ontvangst van de goederen gaat de 14-dagen termijn in.

Hoe werkt retour zenden?

  1. Laat ons weten via klantenservice@haardgoud.nl dat je een bestelling terug wilt sturen.
  2. Wij regelen met jou een moment dat de bestelling opgehaald wordt door onze transporteur. Je kunt ook zelf je bestelling terug komen brengen.
  3. Je geld wordt na ontvangst van de goederen binnen 14 dagen aan je teruggestort

De kosten voor het retourtransport zijn voor eigen rekening. Via onze transporteur rekenen wij € 70,- aan kosten die wij in mindering brengen op het retour te ontvangen bedrag van je bestelling.

Veelgestelde vragen

Moet ik de bigbag en/of pallet terugsturen?

Wij krijgen regelmatig de vraag of de bigbag en pallet teruggestuurd moeten worden?

Het korte antwoord is: nee. Er zit ook geen statiegeld op.
Het is wel een logische en goede vraag, want het lijkt natuurlijk zonde om dat allemaal weg te moeten gooien.

Echter lopen we tegen een aantal praktische problemen aan:

  • Het ophalen van de bigbag of pallet door de transporteur kost ons ruim € 50,- want het wordt gezien als een regulier transport.
  • Het verzenden met de post is een mogelijkheid. Echter is het dan pakketpost en zijn de kosten al snel tegen de € 7,-.
  • De inkoopprijs van de bigbag voor ons is € 5,50 en financieel loont het gezien de verzendkosten dus niet om retour te zenden. Daarnaast is het vanuit milieu oogpunt ook extra belastend gezien de kosten/baten verhouding.

Wat moet je dan wel met de bigbag en/of pallet doen?

  • De pallet is op zich prima in stukje te zagen en te gebruiken als stookhout. Het is geen kwalitatief hout, maar wel kurkdroog dus voor het aanmaken is het een optie.
  • De pallet kan vaak gebracht worden bij de milieustraat. Ook zijn er wellicht bedrijven in de buurt die graag een pallet krijgen die ze zelf weer gebruiken.
  • De bigbag kan het beste bij het grofvuil.
  • Mocht je weleens in de buurt van Katwijk aan Zee komen, dan is het ook een mogelijkheid om de pallet en/of bigbag bij ons af te geven. Als dank daarvoor krijg je van ons een gratis zak aanmaakhout mee dan. Ons adres: Wassenaarseweg 75A, 2223 LA Katwijk aan Zee

 

Contactformulier

Heeft u een vraag of opmerking? Gebruik dan onderstaand formulier.

Waar is ons Haardhout te bestellen?

Overal in Nederland, m.u.v. de Waddeneilanden leveren wij gratis je bestelling.
Wij leveren onder andere in onderstaande plaatsen.

Haardhout Noord Holland

Haardhout Zuid Holland